Reception: afsked for Koordinationen for Kønsforskning på SAMF

Kønsforskningen - logo

Link til tilmelding

Efter mange år med betydningsfuld indsats siger Koordinationen for Kønsforskning farvel til vores mangeårige leder, Hilda Rømer Christensen, som har stået i spidsen for enheden gennem de sidste 20 år. Under Hildas ledelse har Koordinationen været en dynamisk tværfakultær enhed, der har styrket KU’s profil inden for kønsforskning. Hilda fortsætter med sine egne forskningsprojekter på Sociologisk Institut.

Vi markerer også afskeden med Det Samfundsvidenskabelige Fakultet (SAMF), Sociologisk Institut, som Koordinationens vigtig værtsinstitution. Fremover vil Koordinationen for Kønsforskning være placeret på NORS på HUM.

Dette skifte markerer et nyt kapitel for Koordinationen, og vi ønsker derfor at samles for at ære de mange års samarbejde.

Vi inviterer alle til at deltage i receptionen den 26. september fra kl. 14 - 16 på CSS, Øster Farimagsgade 5, Katedralen, bygning 16 i porten, hvor vi vil fejre Hildas mangeårige indsats og sige tak til SAMF.

Kom og vær med til at tage afsked og se fremad mod nye tider!

Program for arrangementet kommer senere.
For at vide, hvor mange bobler, kage og andet vi skal indkøbe, bedes alle tilmelde sig her